Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.06 vteřin. 
Regenerace ve sportu u dětí
Študentová, Jitka ; Majorová, Simona (vedoucí práce) ; Nováková, Pavlína (oponent)
6 Abstrakt: Název: Regenerace ve sportu u dětí Cíl práce: Cílem je porovnat doporučení pro regeneraci dětí mladšího školního věku z literatury se skutečným praktickým uplatněním těchto doporučení ve sportovním životě. Dalším cílem je následně zhodnotit, jak se k regeneraci dětí přistupuje z pohledu rodiny. Metoda: Tato bakalářská práce je neexperimentálního charakteru. K získání potřebných dat byly použity metody literární rešerše, metoda pozorování a dotazníková metoda, která byla aplikována na soubor 32 sportujících dětí ve věku 6-10 let. Data byla zpracována v programu Excel do formy tabulek a grafů. Výsledky: Závěry dotazníkového šetření byly prezentovány formou přehledných grafů a tabulek a vypovídají o dostatečném transferu literaturou doporučených regeneračních prostředků ve sportu dětí do praktického života, nejen sportovního, ale i rodinného, tedy osobního. Klíčová slova: Odpočinek, sport, mladší školní věk, edukace, zdraví.
Vybraná tvorba Miloše Kratochvíla ve volnočasové výchově ke čtenářství
MILFORTOVÁ, Natálie
Cílem bakalářské práce je představení tvorby současného autora knih pro děti a mládež, básníka, prozaika a scénáristy Miloše Kratochvíla a využití vybraných děl ve volnočasové výchově ke čtenářství. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část představuje životopis, literární tvorbu autora a získaná ocenění. Dále je zde popsán oblíbený literární žánr autora a jeho specifika, cílová skupina a metody zvolené pro konkrétní práci s textem, které jsou využity v praktické části. Ta obsahuje přípravu a realizaci čtenářských lekcí, na které je vyhotovena sada metodických a pracovních listů, jejich ověření v praxi a reflexe.
Vybraná tvorba Daniely Krolupperové ve volnočasové výchově ke čtenářství
SKALNÍKOVÁ, Klára
Práce se zabývá využitím vybraných děl soudobé české autorky Daniely Krolupperové ve volnočasové výchově ke čtenářství. Práce je členěna na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je představen životopis kmenové autorky nakladatelství Albatros, Mladá Fronta a Portál Daniely Krolupperové a její literární tvorba. Dále je popsán autorčin preferovaný literární žánr, cílové skupiny a vybrané metody práce s textem, jež jsou využity v praktické části. V praktické části se také nachází pracovní listy, jejich ověření v praxi a reflexe.
Vybraná tvorba Ester Staré ve volnočasové výchově ke čtenářství
PEŠKOVÁ, Alena
Cílem bakalářské práce je představení tvorby autorky knih pro děti, speciální pedagožky a logopedky Ester Staré a využití vybraného díla ve volnočasové výchově ke čtenářství. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické časti je představen životopis, literární tvorba a získaná ocenění autorky. Dále vývojová specifika dětského čtenáře a vybrané metody zvolené pro konkrétní práci s textem. Praktická část je zaměřena na týdenní projekt s knihou Šedík a Bubi a jeho praktické využití ve volnočasové výchově ke čtenářství.
Analýza vybraných pohybových dovedností u dívek v pražských volejbalových přípravkách
Machová, Blanka ; Vorálek, Rostislav (vedoucí práce) ; Buchtel, Jaroslav (oponent)
Název: Analýza vybraných pohybových dovedností u dívek v pražských volejbalových přípravkách Cíle: Cílem práce je na základě opakovaného testování zanalyzovat úroveň vybraných pohybových dovedností u dívek v pražských volejbalových přípravkách. Metody: Byla realizována dvě terénní měření šesti pohybových dovedností u dívek v pěti pražských volejbalových přípravkách. Získané výsledky byly zpracovány do tabulek a grafů a vzájemně porovnávány za použití aritmetického průměru. Výsledky: Bylo zjištěno, že optimálním složením volejbalových přípravek jsou dívky ve věku 6-9 let. Toto věkové rozmezí je totožné se senzitivním obdobím, které je nejvhodnější pro rozvoj pohybových schopností a dovedností. Klíčová slova: volejbal, pohybové schopnosti, pohybové dovednosti, děti mladšího školního věku, sportovní trénink, trenér, všestranná tělesná příprava, motorické testy
Vliv televizní reklamy na hodnotový systém dětí mladšího školního věku
Benet, Tomáš ; Sak, Petr (vedoucí práce) ; Mazáčová, Nataša (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou vlivu televizní reklamy na hodnotový systém dětí mladšího školního věku v českém prostředí a v kontextu dnešní společnosti, která se vlivem infosféry a kyberkultury výrazně modifikuje. Vliv souvisí jak s nadměrným sledováním televize, tak i s využíváním ostatních digitálních video zařízení. Video reklama, zpravidla totožná s televizní, se zde objevuje také. Sledování televizního vysílání výrazně podporuje pasivní a konzumní životní styl. Proto je důležitá role rodičů, aby děti vedli k aktivitám a ke kritickému uvažování o jejich skutečných potřebách. Důležité je i pedagogické působení prostřednictvím mediální výchovy, která je stále opomíjena. Cílem práce je ověřit, zda a do jaké míry tento hodnotový systém prezentovaný reklamami děti přijímají za svůj, protože hodnotový systém člověka je směrodatný pro jeho vývoj.
Přístupy k rozvoji komunikačních dovedností žáků mladšího školního věku
Přibylová, Šárka ; Komorná, Marie (vedoucí práce) ; Kotvová, Miroslava (oponent)
Diplomová práce se týká komunikačních dovedností žáků mladšího školního věku v běžné základní škole. V práci jsou sledovány expresivní i receptivní složky řeči a pokroky v nich dosažené. Teoretická část se zaměřuje nejprve na komunikaci obecně a vymezení termínů s ní souvisejících. Rovněž je zde popsána narušená komunikační schopnost a její jednotlivé druhy jsou blíže rozepsány. U jednotlivých druhů jsou uvedeny symptomy, diagnostika a prevence. V neposlední řadě se teoretická část zabývá vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Rovněž jsou přiblíženy termíny, které se tohoto tématu dotýkají a následně jsou detailněji rozpracována podpůrná opatření či pomůcky. Výzkumná část se pomocí smíšeného výzkumu (kvalitativní i kvantitativní) zaměřuje na žáky mladšího školního věku, kteří navštěvují běžnou základní školu. Jsou pozorována specifika, která se objevují v komunikačních schopnostech těchto dětí. Šetření je realizováno ve dvou etapách v časovém horizontu čtyř měsíců, aby bylo možné sledovat případné pokroky. Výsledky jsou prezentovány jak kvalitativně, tak kvantitativně. Kvantitativní formou je u jednotlivých cvičení zaznamenáno, kolik žáků dané cvičení zvládlo, či nezvládlo. Dále jsou kvalitativní formou zaznamenány jednotlivé odpovědi žáků, a jejich srovnání v rámci obou...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.